W zeszłym tygodniu wraz z publikacją Harmonogramu naborów wniosków o dofinansowanie w trybie konkursowym dla Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój na 2020 rok zapowiedziany został program eksportowy znany pod nazwą Go to Brand, który z edycji na edycję zyskuje coraz większą popularność. Dokładniej rzecz ujmując, chodzi o Poddziałanie 3.3.3 Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand 2020.
Oficjalne ogłoszenie konkursu przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości będzie miało miejsce 9 stycznia 2020 roku, czyli za nieco ponad miesiąc. Przy czym już teraz znany jest zaplanowany termin naboru wniosków, który rozpocznie się 11 lutego 2020 r., a zakończy miesiąc później, czyli 11 marca 2020 r.
Gwoli przypomnienia, głównym założeniem Go to Brand 2020 będzie wybór projektów do dofinansowania, które w największym stopniu przyczynią się do promowania polskich marek produktowych na rynku międzynarodowym poprzez Markę Polskiej Gospodarki.
Warto już teraz rozważyć udział w programie, a następnie zastanowić się nad kierunkami planowanego eksportu, ponieważ może to być już ostatnia taka okazja w obecnej perspektywie finansowej UE. Zwłaszcza że szanse są duże, gdyż orientacyjna kwota przeznaczona na dofinansowanie projektów w ramach konkursu Go to Brand 2020 to 300 mln zł!